Vinterprojekt (arbetsnamn Chronicles of Winter i brist på bättre..)





Sprang i dagarna och köpte mig en gammal hederlig Sony PC5 av den enkla anledningen att nu får jag fan ta mig i kragen och börja tänka lite nya banor. Det första blir ett månadsprojekt varje månad. En form av produktionsblogg eller vad man skall kalla det. Allt från behind the scenes, party med polarna till intervjuer med åkare mm. Har helt enkelt en tanke att man skall kunna ha med sig sin kamera hela tiden dygnet runt. (Lite så som min Lumix LX3 har agerat i min stillbildsvärld förra säsongen)

Första avsnittet lär dyka upp i början av November och jag hoppas på tungt ös när nu detta är premiär månaden.

Men imorgon bär det iallafall av med tåget till Östersund, Burtonpremiär och allmän snöbollskastning skall förhoppningsvis förevigas.

//Chris