Det gäller att börja i tid

Jag minns mitt första hårdrocksband jag fick, det var Kiss - Lick it up och jag fick den av syrran när jag fyllde 7. Hur grym låt som helst och lyssnar ännu på den skivan ibland då bandet är sönderspelat i min gamla freestyle sedan länge. Tror även Kiss kan ha haft något med min förkärlek till skinnvästen också..



Men då får mig att tänka på dagens ungdom.. vad har de för väg i livet egentligen?

Jumpstyle? Vad fan e det? Tydligt är dock att det utvecklas tidigt i åren och att det tycks härstamma från ecstasy-barn från England.







Frågan är ju egentligen bara.. hur får man stopp på detta för finns ju inte en chans jag någonsin är nykter nog på krogen för att palla det där? Tacka vet jag hårdrocken för då räcker det att vifta med handen och sjunga med i refrängen..