Jag har just ätit 12 djur...

Mor och far bjöd mig mig på julbord och det var faktiskt ett av de bästa julbord jag käkat! 5 "matgrupper"!

Lyckades räkna 12 olika djur jag ätit ikväll och till det tillkommer en efterrättsbuffé och en godisbuffé.





Galet mätt och lite småmysig efter nån shot och julöl. Spanade dock in Sälens lilla park som var uppbyggd på Liseberg och det kan nog bli en hel del häng där nu framöver. Kanske till och med blir ett avsnitt i bloggen därifrån om det löser sig med kamerarättigheter där inne för Liseberg kan vara lite griniga om sånt med tanke på att de bråkade med oss x-antal gånger i sommras då vi faktiskt hade tillstånd från VDn.






Kan inte fatta att vissa fotografer ens har skammen att sälja sina "semesterbilder" för dessa priser..




Sälenparken på Liseberg var övertäckt pga vädret




Lotta Engberg spelade live för SVT.. kul att se att våra statliga pengar går till så kvalitativ underhållning.. (De borde filmat när jag käkade för det måste varit nån form av rekord)