Tandådalen imorgon, se webcameran live!

Sitter i Skövde på November torsdag, lyssnar på föreläsningar för kreativt lärande riktat mot lärare och rektorer.. Men jag kan inte riktigt slappna av för..
Imorgon bär det av mot Sälen, är så sjukt peppad!
Behöver en vinkelslip, så sitter du på en i krokarna kring Sälen eller ska dit imorgon så ta med den så är jag evigt tacksam.. Måste hänga av stålkanterna för annars lär jag upprepa fjolårets underbara crash..



Vill du kika in hur det ser ut i backen i denna minut?

Spana in webcameran nedan
http://www.webbkameror.se/skidkameror/tandadalen/tandadalen_1_640.php

Problemen har dock hopat sig för mig.. Igår när jag skulle lägga på vinterdäcken upptäckte jag att Bilia ÄN EN GÅNG varit kroniskt värdelösa! Blev påkörd i våras och Bilia lagade alla kosmetiska skador (efter 3 inlämningar..) Nu när jag skulle byta däck så ser jag att fjädern är av och styrstaget är böjt precis där jag belv påkörd.. Jävligt kul! Så igårkväll ringde jag Sunde i panik och han kom och hjälpte mig innan jag fick tag på bärgaren som fick komma och hämta bilen. Nu kör man en Golf över helgen och det funkar säkert men jävligt skeptisk mot Bilia och skulle aldrig rekommendera någon att handla / få hjälp av dem. Är 5 gången de shabblar till det.. Tro mig jag försökte få mitt försäkringsbolag att byta från Bilia, frågade till och med om de denna gång kunde göra ett undantag och låta mig slippa skojjarna.