Vinterprojektet

Vinterprojektet har manifesterat i en videoblog till att börja med. 2 avsnitt är ute än så länge och jag hoppas uppdatera med 2-3 avsnitt i månaden nu under vintern/våren.
Det blir en härlig mix av run-and-gun och lite mer seriösa avsnitt i form av "Chronicles of Winter" förhoppningsvis ser du som betraktare skillnad ;)

Just nu sitter jag lite och väntar på min gamla vän Byssa som förhoppningsvis införskaffar en ny kamera snart så vi kan börja komma igång med vårt större gemensamma projekt som är planerat att se dagens ljus lagom efter sommaren (som alla andra filmer alltså..)
Inget namn är satt i dagsläget

Lite ös kan du iallafall beskåda från vår föregående helg då Nicke helt sonica däckade i min flickväns hall under Kristofers skor..

Jag och Byssa


ET call the bartender


Byssa och Kristofer ramlade in på morgonen och däckade i hallen



Videoblog#2 för vintern! Kort Crash and Burn från premiären i Östersund