Ett tåg kommer lastat!

Jag och Evelina har flytt västkusten för en veckas semester i fjällen, tyvärr har jag varit förkyld som ett aber men nu börjar det går åt rätt håll. Vi skall åka till Åre om en dryg timma för att fira nyår med Adde och Erika samt Byssa och Tina, skall bli grymt kul att komma upp till snön även om jag fortfarande är lite vek i kroppen.


På vägen upp från Göteborg stötte vi på Putte och Daniela på tåget, så vi hann dela några vinflarror (vilket eventuellt kan ha hjälpt min förkylning på traven..)

Tanken var faktiskt att vi skulle få åka lite snowboard imorgon med Åre folket men vi ser väl.. folk har en förmåga att vara trötta dagen efter nyårsafton.. men jag har en bra backup-plan.. min gamla vän Andreas Antonsen har en grym hookup på Cooper Hill hotell i Åre så med lite tur blir det ligga och bubbla imorgon =)

Gott nytt år!



Techno makes everything better!