Hem mot Norrland!


(Mor och Fars krypin hemma i Rosvik)

Då var det äntligen dagen före dopparedagen, efter några otroligt stressiga dagar med lägenhetsaffärer, business på kontoret och allmänt chaos känns det skönt att veta att idag kl 16.00 har jag inget internet, ingen stress och mys i soffan framför elden. Kanske blir att åka lite snowboard, köra skoter eller vem vem.. kanske leka lite med syrrans ungar?

Ruggit skönt ska det bli med lite avkoppling iallafall, haft möte med banken i morse och nu verkar det som allt löser sig innan jul om nu bara inte säljaren fått kalla fötter.. mina är då varma och goa =)

För dig som inte vet så är det brakfest på juldan som vanligt och enligt tradition sedan snart 8 år tillbaka så blir det Piteå Havsbad och äventyrsbadet som huserar för herrklubben Fransjägers årliga förparty under dagen. Vi möts väl vid 12 som vanligt eller?


(Benny och Malte i bubblet på H-badet)


En stor GOD JUL till er alla så blir det nya tag efter julhelgen då jag drar upp till Åre i nästan en vecka. Ska bli ruggit skönt att få filma lite med Byssa och få mysa med Adde. Lite roligt att jag även får ta med mig min kvinna till fjällen. Var några år sedan vi kunde/hade tid att åka ihop.

(Evelina i Breckenridge, Peak 8 om jag inte minns fel)