Hemma igen..

Varit på en 2-dagars turné (Örebro igår, Norrköping idag) med jobbet och hälsat på en av mina absolut bästa kunder. Varit grymt trevlig och med väldigt positiva resultat. Älskar kunder man kan göra nöjda på den nivå vi verkar ha uppnått där. Blev lite god middag och några öl med en kollega igår efter en bastu så idag har varit en lång dag. Rullade precis in i lägenheten och nu är det bara lägga sig på soffan och invänta morgondagen. Skall äntligen få tillbaka min bil men jag förbereder mig för det värsta med tanke på att det är Bilia jag har att göra med.

Glöm inte bort helgen i Åre som jag skrev om tidigare. Snackade tidigare idag med Byssa och han var taggad till 1000 för filmpremiären och var övertygad om succé!

Fick mail av Sälen tidigare och de lägger även de ut mina videobloggar från Sälen (såklart ;) I vår kommer jag och Byssa filma för en gemensam film och ett av shooten kommer vi då filma med utvalda åkare i Tandådalen.

Kolla in Sälen parkernas egna blog här