Lägenhetsköp


Ohh vilken mognadsgrad man uppnådde idag då =)

Efter lite förhandlingar på förmiddagen blev det klart att jag nu skall bli ägare av en ny lägenhet. Har haft en hyresrätt i snart 3 år bara ca 500 m från där det nu blev en bostadsrätt. Är riktigt taggad på att flytta in 1:a Februari. Övre Olskroksgatan 4 blir då snart min nya adress. Nu är det bara att bli av med min hyresrätt men det borde nog inte vara några problem i den här stan med tanke på vart den ligger ;)



Längst upp i huset, bara en granne mot en vägg i köket så borde var tyst och skönt i solen på balkongen.



Evve inspekterar Göteborgsnatten från balkongen när vi var och kollade



Köket är riktigt cleant och det har känts viktigt för mig att ha det fixat då ett nytt kök kostar en ganska bra slant.. Nu har jag allt fräsht och en vinkyl som skall fyllas inför inflyttningsfesten.