På promenad i höst rusket

För en del är det redan vinter nu men för oss få förundrande som måste bo på västkusten må mc-säsongen vara lång men snowboardsäsongen är i princip obefintlig. Jag var ute och gick med Ryd här om dan och drog den vanliga "gå-runt-och-gnälla-på-tärda-människor-promenaden"
Självklart tog jag med LX3:an för att föreviga vandringen.







Det finns verkligen några ruggit obehagliga ställen mitt i centrala Göteborg. Skulle jag någonsin få i uppdrag att spela in en skräckfilm så har jag sjukt många spots där man kan bygga upp en obehaglig stämning. Ovan är bara några exempel.













Blir det mer svenskt än radhus som man i ett desperat försök att sticka ut målar.. i gult och blått..? Eller en trappa som leder.. ingenstans och dessutom är helt igenväxt? Haha jag och Ryd visste inte om man skall skratta eller gråta när man ser designen av den världen vi lever i.