Andra dagens filmning i Göteborg









Blev lite sen igår då grabbarna haft sovmorgon (tills jag slutade från jobbet..) Så vi tog bilarna och begav oss ut och började reka rails vid 18 tiden och vid 20.30 var vi tillbaka på ruta ett för att filma ett down-flat-down-flat-down med en oerhört strategiskt placerad lyktstolpe typ 40-50 cm från railet i slutet.

Jag la upp budet att den som kunde plocka räcket och bonka lyktstolpen, alternativ slama stolpen så den slocknade hade en rejäl drink att hämta i Sälen nästa gång.

Efter några timmar, lite p-vakter och en allmänt förvirrad security vakt som verkade.. (ja helt enkelt kanske jag inte skulle låtit han få köra bil om jag fick ta beslutet) så var räcket done and done.

Shots fick vi och alla grabbarna håvade in trick. (Matte Nyberg, Andreas Gidlund och Jakob Edman) Edman lyckades dessutom med konstycket att bli biten av en hund(!?) Om någon har en drink att claima i Sälen låter jag vara osagt ;)