Bike and Ride


Känner att man måste ju sondera marken för att göra det jag nu drömt om i ohyggligt många år.

Tänkte försöka styra ihop en resa till Stryn i sommar för de som är lite sugen på att köra lite hojj och åka lite snowboard. Min tanke är att vi utgår från Göteborg / eller sluter samman på vägen och kör med motorcyklarna upp till Stryn för några dagars slush-åkning i solen. Grillar korv, dricker några kalla och bara njuter lite av livet helt enkelt.

När/var/hur?


Förslagsvis v.30 (27/7 - 1/8) men detta är något som bara är ett planeringsdatum, men gäller vara ute i tid så man kan boka stugor, planera rutt mm.

Brädor/utrustning mm

Jag vågar sätta pengar på att det är mer folk som är pepp än bara vi med motorcyklar, därav så har vi en bil som vi fyller med utrustningen (och folk utan transportmöjligheter).
Annars löser vi det med bussgods, it´s all good!

För vem, Hur och kostnad?

Vi börjar ju i snowboard Sverige vara en hel del hojjåkare men tanken är att det är för alla som har humöret, viljan och suget att göra något unik tillsammans.
Kostnadsmässigt så vad jag kan se är det en resa på ca 80 mil enkel väg från Göteborg, väl i Stryn finns det paket med stuga, liftkort mm och ligger på 3000 NOK men det går säkert förhandla kring. Dra iväg ett mail iallafall till mig med intresse så undersöker jag möjligheterna, inget är bindande i dagsläget.

M. chris@skullfilms.se
T. 0761-385960