En dag i Ulricehamn


C.T Aka.. the frog


Sampo riding up from behind


Sunde vad DD idag

Är ju faktiskt långt ifrån varje dag man får dra iväg och åka snowboard nu för tiden, speciellt inte att man faktiskt får åka själv och bara ha roligt helt enkelt, helt fantastiskt! Hade nästan glömt hur det är, 180´s äger! Små saker, inga risker, +6C och strålande sol.. det är den snowboardvärlden jag drömmer om (fast jag är 13 år yngre i min dröm och ryggen är inte bruten, knäna varken låser sig eller knakar..) Men baksmällan släpper direkt i solen iallafall, vissa saker förändras aldrig..

Jag, Sunde och Sampo drog iallafall iväg till Ulricehamn idag, big ups till Robin Knutsson som hookade upp oss med liftkort i backen, grymt nice! Kunde vi lägga cashet på korv..

Vi bara körde runt och lekte en hel dag, käkade korv och rökte cigg i solen. Vi passade på att försöka föreviga det hela med min nya 550D men vad ska man säga.. den kameran hör hemma på ett stativ.. inget annat.. Lite mysfilm gjorde jag nu snabbt, 7 min redigeringstid kanske ;) (kanske inte direkt imponerande men filmen är för oss själva i första hand..)

På vägen hem drog vi förbi Borås och Max, när vi ändå var där passade vi på att droppa förbi den nya skatehallen och spana in när Blasko domminerade.. BTW, Borås har kraftiga problem med att bygga hus som håller för snö..


Blasko defying death poolen

Osså var det filmen också ;)