Lördagspyssel

Vilken dag, 12C varmt i Göteborg och en rejäl morgonpromenad för att kicka igång hjärtat nu när våren verkar vara på G!

Efter 2 fika vändor med Putte blev en av mina long-time drömma uppfyllda då jag fick tummen ur och köpte mig ett takregn :) (Takdusch)



Har letat några månader nu efter en takdusch som är nog stor och som dessutom är fyrkantig i formen för att stämma in med resten av detaljerna i mitt badrum. Känns som om detta kan bli pricken över i:t här hemma, nu är det bara balkongmöbler som saknas men där får nog flickvännen vara med och bestämma, jag är ju lounge-stuk medan Evve är mer av ett klassiskt fik-stuk. Börjar nog vika mig för hennes åsikt faktiskt.. kan blir luftigt och skönt om det skall rymmas en rejäl grill där ute också. Duschen är dock min värld.. många nätter man spenderat i duschar genom åren.. Skall lägga upp nån bild när det är klart, kan nog bli riktigt stylisch