Natt #1 på Piststilen.. vilket jälva ös!

Snacka om ösig natt! Vet inte vart man ska börja.. Vi anlände igårkväll vid 22.30 till Ramundberget och efter att ha ölat på i bilen i princip från Göteborg var vi ju redan i ganska fin form. Gick direkt och plockade ut VIP bandet och sen började kvällen med shots och bärs i Nitro Gustavs (och Puttes) stuga. Redan då borde jag vetat vart det skulle sluta.


(Nicke Borg)

Lyckades efter spelningen med Sonic Syndicate på utestället få i mig lite mer godis och hamnade i en bil med Nicke Borg från Backyard Babies till Östersund. Jag hann under timmarna hit ta mig ett långt samtal med Nicke om livet i och utanför musikbranschen och jag måste säga att han verkligen är en jäkligt trevlig kille alltså! Väl framme i Östersund knackade jag lite lätt trött på hos min bedårande flickvän vid 5 snåret i morse. Hänger ut här i väntan på att bussen skall ta mig tillbaka till Funäsdalen (3,5 timmars resa enkel väg..) så man äntligen kommer till stugan jag skall bo i. Får hoppas jag lyckas få skjuts från Funäs de sista milen upp till Ramundberget.. får väl bli en 500:- taxi gissar jag redan nu men det var det lätt värt!

Evelina vart minst sagt överraskad när jag knackade på och i morse så såg jag min fina födelsedagspresent som jag ska få när jag fyller år, hon hade inte hunnit slå in den fina Bumling lampan jag ska få. Fina fina flickvän som vet vad jag önskar mig, blir super i lägenheten!

Kommer bilder från eventet så fort jag får internet nästa gång, middag på toppen av fjället idag då tydligen om jag nu hinner dit i tid..