Piststilen by RipCurl 27/4 - 1/5



Då var det jävligt dags att börja peppa då! Piststilen är bara en vecka bort och snöförhållanderna i Ramundberget verkar bättre än någonsin!

Jag åker upp onsdag för har så obehagligt mycket att göra på jobbet så det finns inte men redan nu har jag börjat peppa för vad som enbart kan beskrivas som årets snowboardevent i Sverige!

Har du inte sett reklamen för eventet så ser du den nedan!


Jag gjorde även en film från Piststilen förra året även om upplägget är helt annorlunda till i år och festen är 1000 ggr fetare så kan du ändå få en känsla för vad som kommer gå av i vad som enbart kan beskrivas som säsongsavslutningen med stort S.



Piststilen är ett 3 stjärning TTR event vilket betyder bra med cash åt åkarna vilket i sin tur brukar locka fram det värsta öset tänkbart. Att det sen är slutet på säsongen och många resonerar att skador börjar bli acceptabla (så brukade då jag resonera) lär ju inte minska åkarnas ladd.

Efter eventet kommer självklart en ny film samt att jag plockar med mig kameran om det skulle bjudas på en till epic helikopterfärd med skumpa och brännboll på någon fjälltop även i år!

Vi ses i Ramundberget taggade till tänderna!