B-day - 29 bast och counting!

Vilken födelsedag :) Kunde nog inte fått göra mer exakt som jag önskat. God frukost med sång och uppvaktning från Evelina och Lovisa. Fick en jättefin Bumling lampa i gult av min kära flickvän, kommer sitta som ett smäck i vårt vardagsrum. Börjar bli riktigt ombonat här hemma nu sen vi fick balkongen klar också.




(Nya blomlådor, stolar och bord och en fin cava med Evve i solen för att göra det perfekt)


Sen har jag tagit mig friheten att köpa lite presenter till mig själv, ett par riktigt nice boots från Primeboots och en Leatherman som jag velat ha under en lång tid, blir så less att aldrig ha en tång/kniv/skruvmejsel när man verkligen behöver det, vare sig det är när man är med hojjen eller ute med kameran. Den skulle bara haft ficklampa också ;)


Sen kronan över verket.. Skate 3 till xboxen.. har suttit och nött sen igårkväll, helt planlöst skejtande i regnet i Göteborg.. knappt gått ur soffan sen jag kom från jobbet igår, heeelt magiskt! Ingen stress, inget jobb.. bara chill och mysa med kvinnan. Nu tänkte jag hoppa in och jobba imorgon faktiskt men sen på kvällen blir det party här hemma så är lite att stå i, kommer lite bilder framöver.



Vill passa på att tacka alla vänner för de fina gratulationerna jag fått under dagen, ett plus till Adde som var först (före tjejen faktiskt.. ) Adde ringde 4 min över midnatt igår i förhoppning om att hämnas för att jag ringde och grattade honom i onsdagsmorgon när han hade jobbat natt... men icke.. jag var vaken och lirade Skate 3 ;)