SkullFilms firar 10.000


När jag drog igång bloggen för SkullFilms i September 2009 var det mest för att få utlopp för min överskottsenergi, jag hade inga direkta planer mer än att få ihop en knutpunkt och fungerande hemsida för mitt företag.

Nu snart ca 8 månader senare passar jag på att fira 10.000 unika besökare på www.skullfilms.se (såg vi låg faktiskt på ca 11.000 idag.. men what the hell..) vilket jag kan tycka är ganska fett med tanke på att man skriver på svenska och utan tydligt mål. Grymt kul är det iallafall med er läsare och jag hoppas du också får ut något intressant av det annars får du säga till.

Skulle gärna bjuda alla på tårta på torsdag med tyvärr är inte film-businessen så bra att det går att lösa ;)
Är du i närheten av Gbg så säg till så kan man säkert få i dig ett glas vin iallafall.