Andra plats..

Tyvärr vann jag inte med mitt bidrag "Chronicles of Summer" men med tanke på min insatts är jag nöjd. Tävlingen var Burger Kings extremfilmstävling.

Jag har faktiskt försökt undvika den här tävlingen då jag tycker att man kanske skall få betalt när man ingår i ett koncept för en så stor kedja som Burger King men då de ringde och frågade om jag kunde bidra så kunde jag inte tacka nej när det för en gång skull fanns lite filmer att ta av som inte var bundna till någon sponsor.

Lite roligt var också att min kära Byssa plockade in 3:e platsen med en av sina tv-åre bloggar. SkullFilms crew rensar mattan ;)

Glad blev jag iallafall när jag idag fick reda på att jag kommit tvåa och att jag vunnit en longboard.
Det vinnande bidraget kan du se här.



Tyvärr har jag redan en longboard så jag tänkte försöka sälja iväg den och med tanke på glidartrenden i Göteborg så blir den nog såld ganska raskt. Är du peppad? Hör av dig!



Riktigt fet om jag får säga det själv!