Turkiet 2010 - Kemer

Har varit dåligt med uppdateringar på bloggen den sista veckan men det har lite med att göra att jag varit på en välbehövlig semester med min flickvän. Efter mer eller mindre dygnet runt, 7 dar i veckan jobb sen i februari så börjar jag äntligen se ljuset i tunneln och när Evelina nu kom hem så var det äntligen dags.

En vecka i soliga Kemer har varit minst sagt fantastiskt, ätit gott och bara vilat upp oss på stranden. För dig som inte varit i Kemer så rekommenderar jag det varmt, en pärla helt enkelt. Jag var faktiskt där för 24 år sedan och även om stället förändrats enormt så är idyllen fortfarande kvar.

Lite bilder från resan.

Hit Play för Bildspel






Vi hade ett riktigt härligt hotell



Åskmoln ovanför Antalya



Mysbild med min underbara flickvän


Evelina myser vid poolen




Kemer, 2400m höga berg som går rak ner i havet. Vyerna är verkligen fantstiska



Vi åkte ut med en Turkisk segelbåt för att uppleva något annat är vad charterbolagen hade att erbjuda



Bara chilla och njuta av värmen, 32C i skuggan :)



Stannade i en vik och åt mat, hade en lång spekulation vilken sorts pirat jag skulle varit om man levat på den tiden.. kanske ölen som talade men jag tror jag hade varit grym!




Sundeck



Vår turkiska guide förklarade att 48 var pensionsåldern i Turkiet.. sucks to be svensk ibland..



Evelina fångade mig på bild när jag tog ett dopp i havet



Utsikten mot vår balkong på hotellet



Min vän i värmen



Eftermiddags relax på Moonlight beach



Hotellet hade en privat strand som man kunde vila upp sig på



Mer vyer



Vakna till valet om du vill se havet eller poolen



Nu är det till att bita ihop och jobba i några veckor innan jag går på min "riktiga" semester, men denna veckan är späckad med spännande saker. SkullTECH skall få ett gäng produkter, West Cost Riot på torsdag och grillfest på fredag. Sommaren verkar på allvar äntligen komma även hem till västkusten.