Almost done..



Satt igårkväll ihop avgassystem efter att jag packat om ljuddämparen. Förhoppningen är att den skall låta mindre och dovare.. Som HD ägare finns det nog inge värre ljud än en skrikig moped (förutom folk som skriker med gäll röst när man försöker sova ;)

Pedalaxel och pedalarmar fick jag också på igår samt att Erik plockade med sig ett stålrör åt mig får SAAB-teknikerna så jag nu förhoppningsvis får denna att fungera adapter till styret. Styret är lite för smalt nämligen, styrarmen klarar inte att nypa nog hårt för att styret skall hållas på plats när man lutar sig mot det. En vinkelslip hade jag behövt idag, men jag tror nog det löser sig då mor & far är på ingång och de har med sig en som vi skall använda när vi river väggen.

Även alla delar är på väg till Göteborg, fick bekräftelsen igår så jag är riktigt spänd.