Äntligen helg!

Då var den här igen.. helgen! Nu är det bara en arbetsvecka kvar till den efterlängtade semester.
De senaste dagarna har varit maximalt med pyssel hemma, lägenheten har blivit färdigrenoverad (sovrummet och balkongen) och jag skall börja nu med att riva väggen mellan köket och vardagsrummet, kommer bli så ruggit snyggt så jag blir nästan nervös. Förhoppningen är väl kanske att det ger lite extra klirr i kassan när man säljer även om det är några år bort :)

Har dra in el ovanför mig också på vinden så nu har jag inrett ett arbetsrum och förråd en trappa upp från lägenheten där jag nu jobbar med mitt Maxi projekt. Jag hade ursprungligen utsatt 3 veckors arbetstid att rusta och pimpa upp min nyinköpta Maxi men lite hårt arbete gör att jag nu i princip är färdig när jag får mina beställda delar på tisdag. Måste klä om sadeln bara och dra om all el men i övrigt är jag så gott som färdig :)

En bild från gårdagens framgång kanske..

Före...................................................................... och efter putsning! Jävlat shine!



Metallic röd lack.. (International Combat Alliance bandana som icke fungerande munskydd.. var helt röd runt näsan och små-berusad efter 2 timmar lackning ;)

Så nu blir det lite mer fix i helgen med fälgarna som skall bli mattsvarta precis som motor och avgassystemet, tror den blir fet min Maxi.
Var förövrigt i väg och fixade HDn idag också, lite småfix på den och justering av bromsarna.. så bjuder på 2 bilder på den också.



Kommer bättre bilder när jag får tid att åka ut och fota med nått annat än mobilkameran ;)