iPhone 4... check!



Då var den beställd, en 32GB svart iPhone 4 dyker upp till mig inom 3-5 arbetsdagar. Riktigt nice, måste ju äntligen ta vuxensteget och skaffa abonnemang, alltid köpt telefoner cash sen kört Halebop som i mina ögon är guld värt. Fria samtal i Telias nät till lägst pris.. vem behöver en telefonsupport? Som ägare av en iPhone 2G och en iPhone 3GS så känner jag inte direkt att jag köper grisen i säcken.. Är riktigt peppad på kameran i telefonen som har varit en drivande anledning varför jag ville ha ny telefon, kameran på min 3GS har en död pixelrand som många av SFP´s blogläsare så tydligt har påpekat :)

Ironiskt nog får vi även iPhone 4 från jobbet men jag måste ha privat / SkullFilms / SkullTECH telefon också så kan man sortera jobb från företag.

Passar i min lycka på att bjuda på lite mysbilder från sommarens Göteborg.