Packar inför Östersund

Än en gång packar jag väskan, förr reste jag ju i princip jämnt och bodde i boardbagen men nu blir det jobbigare och jobbigare.. är det ett tecken på att jag håller på att bli gubbe? Nu för tiden är jag så sjukt hemma-kär, men det är kanske för att man hittat vart man trivs och har en skönt boende kanske?
En bra nyhet i veckan är att vi på kontoret efter flera år av kontorstelefon+mobiltelefon på firman äntligen fått en digital växel så man nu bara har en telefon, dvs kort och gott att jag kan arbeta från vilken plats som helst och fortfarande jobba med kunderna som vanligt. Passar mitt arbetsätt betydligt bättre än att arbeta från kontoret, gillar helt enkelt isolerade miljöer.

Evelina

Så nu skall jag sitta i Östersund hos Evelina och jobba fredag/måndag så det skall bli grymt skönt. Hinna träffa min flicka och få se hennes nya lägenhet. Gissar jag åker på att hjälpa henne renovera också tyvärr men det kan det vara värt ;)








Idag börjar färdigställandet av min egen lägenhet och imorgon kommer både snickare och elektriker för att göra det slutgiltiga, så med lite tur så kommer jag hem på tisdag till en färdig lägenhet. Allt är då inplastat och igentejpat, ser än en gång ut lite som hos en seriemördare.
Kommer en timelapse från lägenhetsbygget när nu allt är klart. 

Kan tipsa om kompisen Daniel Rönnbäcks fotoblogg också, sjukt härliga bilder, pratade med Daniel tidigare idag och fick en rapport från hans resa runt jorden. Hans blogg finner du här