Förkyld.. förkyldare.. förkyldast

Trippen till Norrland tog udden av mig och precis som de senast åren är jag obehagligt förkyld under mellandagarna. Legat snuvandes sen juldagen och nu börjar jag bli less faktiskt. Mitt mål är iallafall att stå på fötter till nyår så man slipper fjolårets ångest då jag låg på Addes soffa i feber uppe i Åre över nyåret. Var måttligt kul att flyga med bihålorna men nu på morgon verkar locket släppt för nu hör jag i stereo igen ;)

Lite försöker jag ändå få gjort under dagen, tänkte ringa och beställa en ny soffa till lägenheten samt att jag har en kamera till salu om någon är sugen?

Sony PC5E
Grymt smidig liten DV-kamera som passar i din hand. Filmad max 5 timmar med den, super night shot såklart och 3 batterier (varav ett oanvänt av största modell) Väska, fjärr, laddare mm följer också med.

Funkar klockrent. Stöder både 4:3 och 16:9

1000:- hade jag tänkt mig