GoPro HD Helmet Hero

Kamera #4 i kameraväskan är nu inköp, inte en dag för tidigt kanske men jag har varit halvskeptiskt till mitt användningområde då jag tycker GoPro kamerorna kanske inte tillför något rent estetiskt till filmerna.

GoPro Hero HD Helmet

Det fick iallafall bli en GoPro Hero HD Helmet, som en liten julklapp till mig själv, har inget direkt användningsområde som sagt men jag tänkte det får bli en lite ego kamera för mig, kan man ha när man shreddar, jagar eller varför inte till fallskärmshoppningen? Kanske inte blir att man tar fram den till filmerna jag gör men som sagt.. nått kommer den säkert användas till, jag skyller på Peter som hade med sig en förra helgen i Ulricehamn, är en sjukt rolig kamera till "hemmafilmandet" iallafall. Så räkna med mer rörliga updates i bloggen framöver ;)