Söndags-smärta

Såhär lagom till arbetsångesten börjar kicka in hittade jag ett klipp på en backupdisk hemma i lägenheten..Är iallafall jag som åker på en tävling i Luleå för en härrans massa år sedan. Jag skulle göra en inverterad cab 900 i cornen men blir väl nervös eller nått och lägger för mycket skär i kicken. Resultatet är att jag landar på parkeringen, bryter 3 revben, min minidisc går i molikyler och mamma gråter. Jag minns dock inte allt för mycket för jag tuppar av ganska exakt där man ser att jag sjunker ihop i slutet av klippet. Ibland säger jag att det var bättre förr.. men i verkligheten är nog det mesta bättre nu för tiden ;)



Sitter för övrigt och har börjat klippa ihop en video från skatetävlingen i Linköping som Peoma anordnade för två helger sedan, då var det också en kille som bjöd på en rejäl crash.. bifogar ett horribelt screenshot..