Trettondags-shred!

Underbar dag, snöstorm och flatljus! Jag, Gusten, Frille, Sunde och Hanna drog från storstan mot Ulricehamn idag för att njuta av den dumpen av snö som fallit de senaste dagarna. Hel galet mycket puder, synd bara att backen inte lutar mer (och är mindre träd) än den gör så det är lite väl svårt att köra i 40 cm puder, men vafan! Ruggit roligt var det iallafall idag.

Passade på att testa nya kameran under några åk, mest nöjd att jag fick med när jag missbedömde terrängen lite och föll utför ett stup haha, fick ett träd rakt i magen men det är bara bita ihop ;)

Jag och Gusten rundade av dagen med lite bärs och fet musik i bilen hem medans Frille cruisade förbi trafiken mot Göteborg igen. Ibland har åldern ingen betydelse och idag var verkligen en sådan dag, vansinnigt kul! Nu är bara frågan hur morgondagen kommer vara för just nu har jag svårt att ta djupa andetag för revbenen värker.. Lördag kör vi Urban shred!

Nedan är iallafall filmen från idag! Sorry för ego-trippen..