Paket från Visualante

Var och hämtade ut lite nya väskor som Visualante / Heartist.se sponsrat mig med inför vårens missions.
Väskorna ser riktigt bra ut och jag tror jag kommer få bra användning för de smidiga formatet, nu kanske jag äntligen får flyga med min väska!
Väskorna känns kvalitétsmässigt välbyggda vilket är jäkligt viktigt för mig, inget kan göra en mer upprörd än strulande utrustning eller en väska som inte sitter bra när man skall hajka x-antal timmar är lika med ett nackskott!
Bra kitt helt enkelt, en väska som rymmer allt jag behöver ha med mig på shootet när XDCAM kameran skall arbeta och en mindre väska för stealth jobb med min DSLR kamera.

Lägger upp lite bilder och har du mer funderingar är det bara surfa in på www.heartist.se eller knata in till din närmaste core- snow/surf/skate butik


Blir att flytta om facken så de klämmer åt runt min filmkamera, men det blir smooth!
Riktigt nice
Perfekt att kasta ner DSLR kameran med en extra lins och ge sig av för lite bilder / filmning