West Cost Riot

Festivalen blir tyvärr sämre och sämre med åren tycker jag, speciellt nu när den är flyttad utanför centrum här i Göteborg.

Dock så är det på gränsen att jag skulle kunna betala bara för att se Shelter..



Låten ovan är den som spelades då jag droppade in på mitt livs andra snowboardtävling (året innan kom jag nog fan sist på samma tävling.. men detta vann jag!) Året kan ha varit -96 kanske? Minns inte, åldern börjar göra sig påmind.. Hemmaplan i Piteå var det och en ganska rejäl samling av publik på Vallsberget. Blir fortfarande grymt peppad av låten även om mitt då blåa hår numera är utbytt mot en blå skjorta (jag vet.. tragiskt men praktiskt)

Njutvärt iallafall och jag önskar alla som skall på WCR att de verkligen tar tillfället i akt att njuta av solen och spelningarna även från mig.