Renovering pågår

Jag och Evelina är på roadtrip genom Sverige för att avnjuta en semester som vi båda länge behövt, passar på att fira nya möjligheter i arbetslivet också =)

Första stoppen är Östersund där tyvärr semestern blev jobb, men det är roligt att göra projekt ihop med min kära fästmö också. I detta fall är det renovering av Evves lägenhet som gäller, vi har slagit ut en vägg mellan sovrum och kök för att få ett större kök och mindre sovrum, hennes var nämligen nästan lika stort som mitt och det är lite onödigt kanske. Innan allt började rivas hade jag och Evelina tid att hänga med Byssa och Celeste också, först middag på Solo och sedan djurparken på Frösön dagen efter, riktigt nice få hänga med min gamla vapendragare igen =)

Byssa

Homie#1

SFP Prospects


Sömn på balkongen


I övrigt har datorn fått ligga still då det dammat som sa-an medan vi rivit.. Men nu börjar det likna något, vi har fått iväg allt skräp och hunnit skura två gånger. Nu ska bara väggar, tak, nytt golv och den nya väggen på plats ;) Kommer bli as-snyggt! Sitta i köket och blicka ut över Storsjön och skidbacken här i Östersund.

Dag ett.. såg ut som skit men väggen var enklare än hos mig iallafall!

Allt borta, golvet fortfarande orivet och man ser ju vart skåpet som kylen var inbyggd i stod ;) Liiite jobb kvar alltså!