Fantastisk helg

Vilken helg då! Först hade jag och min alldeles egna fästmö vår årsdag som firades med kokta havskräftor och bubbel på balkongen för att sedan bege oss upp på berget i solnedgången med lite god dricka, en filt och liveunderhållning.

















Före


  Vaknade på lördagmorgon hyffsat tidigt och drog ut på Orus, där kittade jag mig en till MC som skall få bli mitt vinterprojekt då jag nu börjar känna mig färdig med HDn. En CB400 som skall få gå under vinkelslipen rejält hade jag tänkt.
Förhoppningsvis som den ska se ut i vår...


 Sen var det dags för WoW, plockade upp Sampo och vi drog iväg på grillning hos Calle innan det bar vidare till en ny kollegas lägenhet med smått underbar utsikt över ett soligt Göteborg.
Min gamla vän Pontus rullade in lagom till förfesten innan WoW för några bärs och allmänt häng, blir alldeles för sällan vi ses nu för tiden.









WoW var fantastiskt och med VIP bandet fick man en chans att slappna av lite mellan spelningarna, helt klart värt!

Tiesto var den som i mina ögon styrde upp det bäst på lördagkväll, bjuder på ett litet klipp från iPhonen.