Long time no see...

Har gått under jorden lite den senaste veckan, varit mer än sjukt mycket men det är roligt. Börjat nytt jobb, är numera Aftersales Manager på Brightpoint och det känns både spännande och utmanande men det har också tagit väldigt stor del av mina resurser att börja på ny kula.

Jag har iallafall lite uppdates att bjuda på, bygget med min CB400 går framåt som planerat, lite spridda elfel har gjort att jag varit något försenad i min projicerade utveckling men motorcykeln är nu äntligen ett rullande projekt.

Närmar mig den slutgiltiga skissen jag visade tidigare, lite pyssel återstår dock!

Nya rör på plats

Fälgar och dämpare är uppiffade och cromade =)
Vad händer annars då? Nja det är det vanliga den här tiden på året, alla premiärer närmare sig och jag kommer göra en mindre edit till Nitro med deras yngre förmågor från vår shoot i våras och den kommer i sin tur visas under nitros premiär i Göteborg 5 Oktober som för övrigt är alla helgons party så är du oförberedd kan du kolla in denna film från en tidigare premiär


Nitro Snowboards Premiär Göteborg from Chris Thelin on Vimeo.


Ett smakprov från min nitro edit finner du i den Welcome to team video jag gjorde i våras



I samband med premiären har även Ripcurl en sjuk snowboardtävling mitt i stan som jag rekommenderar alla att besöka, bring back snow to Gbg ;)

Även där var jag på plats med kamera ifjol och då såg det ut på följande sätt: