1:a pris i Västsvenska Turistrådets vintertävling

Jag fick förra helgen tips om att deltaga i Västsvenska turistrådets vintertävling där man skulle porträttera västsverige genom vinteraktiviteter. Där satt jag i Östersund med två dagar kvar till tävlingen skulle vara avgjord och hade ingen chans att skapa något nytt så jag grävde lite i arkivet och skickade in ett "avsnitt" från Gubbshred som jag gjorde i fjol (om jag minns rätt)



Sagt och gjort så tänkte jag inte mer på det föränn igår då jag fick meddelande om att jag plockat hem första pris och fick välja på lite olika priser. Nu har jag en weekend med min flickvän bokad på Väderöarna som ligger långt ute i den västsvenska skärgården där vi kommer tillbringa en underbar helg till sommaren. Kanske mynnar ut i ett nytt projekt? Om inte så är det iallafall väldigt roligt att det inte alltid måste vara så speciellt med film och att det faktiskt ibland enbart kan handla om att ha roligt med sina vänner!

Ser oneklingen inspirerande ut, sjukt avskiljt från omvärlden